Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
29
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
30
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
Kominík Bítovany
31
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
1
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
2
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
3
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
4
Sběr šatstva 30.9. - 4.11.2024
Zasedání zastupitelství obce 4.11.
5 6
Přerušení dodávek elektřiny 6.11.2024
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
Drakiáda Bítovany
18 19 20 21 22 23 24
Předvánoční jarmark v Bítovanech
25 26 27 28 29 30 1
Rozsvícení stromečku v Bítovanech

Fulltext

Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: obec@bitovany.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Bítovany
Bítovany 19
538 51 Chrast

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí, středa 7:30 - 11:30 12:00 - 18:00

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)